dinsdag 1 november 2011

Stuk voor stuk

Ik hoor het te vaak. We zijn al drie jaar de meest prachtige kinderverhalen aan het maken en nog steeds zijn er veel te veel mensen die nog nooit van ons hebben gehoord.

En daar gaan we wat aan doen. Mijn eerste (ex-reclame) reflex is om een hele berg geld te gaan stoppen in marketing. Maar gelukkig is dat geld er gewoon niet aangezien we alle geld in het maken van de spulletjes stoppen.

En daarbij; het zou toch eigenlijk ook niet bij het verhalen*laboratorium passen. Dus gaan we het anders doen. We gaan iedereen stuk-voor-stuk vertellen over het verhalen*laboratorium, over hoe het ontstaan is, waarom we doen wat we doen en wat onze dromen zijn.

Zoals de meeste van jullie weten zijn we sinds de zomer op veel 'hippe markten' en beurzen te vinden. Dat doen we in de eerste instantie niet eens om veel spullen te verkopen, dat doen we om ons verhaal te kunnen vertellen. Je moet onze stand en avonturenkraam ook zien als een super-interactieve-advertentie. Een advertentie waar je tegen kan gaan praten. En die ook nog eens terugpraat. Omdat praten, vertellen en kijken zo juist bij ons past. Maar we gaan meer doen.

Ik heb mijn oude avonturenkoffer van zolder gehaald. Dit is de koffer waar ik vier jaar geleden mee langs uitgevers leurde. Ik stop al onze verhaalspullen weer in die koffer (inclusief al onze dromen) en kom gewoon naar je toe. Naar je huiskamer. Waar jij tien vriendinnen en vrienden hebt zitten en voorzien hebt van drankjes en hapjes. En ik ga daar vertellen over Circus. En over mijn dromen. En natuurlijk zijn de verhalen in de avonturenkoffer ook te koop.

De Passende Plannen van de verhalen*winkel en de verhalen*school gaan natuurlijk ook gewoon door. Dat begrijp je. Om nog meer mensen stuk voor stuk te vertellen over CircusPatz.


Mag ik je binnenkort mijn verhaal vertellen?


Patz

ps. What's the deal; 
Jij zoekt tien vriendinnen/vrienden bij elkaar die van mooie kinderverhalen houden en zorgt voor de drankjes, ik kom langs met een koffer vol mooie CircusPatz spullen en vertel jullie het hele verhaal achter het wonderbaarlijke verhalen*laboratorium CircusPatz. Wat mijn dromen zijn, hoe het ontstaan is, hoe we de boeken maken etc etc. Natuurlijk zijn alle verhalen in de koffer te koop :-)). Mail naar patz@circuspatz.com

2 opmerkingen:

  1. Mooi plan. Groot worden door klein te blijven. Past helemaal in de kinderdroom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks Erwin. Zo zie ik het eigenlijk ook. Deze koers voelt goed aan!

    BeantwoordenVerwijderen