zaterdag 2 januari 2010

Meer in plaats van minder


Zoals collega verhalenverteller Marcel van Driel zo mooi in zijn blog zei; goede voornemens hebben meestal te maken met slechte eigenschappen. Met stoppen en minder. Stoppen met roken, minder eten, minder geld uitgeven.

Ook ik heb goede voornemens. Niks stoppen met roken(ik rook alleen als ik bij mijn uitgever mensen tref die gezelli een sigaretje gaan roken), niks afvallen (hoewel dat voor mij wellicht niet een slecht idee zou zijn), niks stoppen met drinken. Ik wil juist meer in plaats van minder.
Ja ipv nee.

2009 was voor mij een geweldig jaar. Iedereen die mijn blog een beetje volgt heeft dat vast al wel ergens gelezen. Van dat geweldig zou ik graag nog wel meer willen hebben.

Daarnaast graag nog meer uitdagingen. Vorig jaar stond in het teken van de boekhandel, in 2010 doe ik daar film en tv bij. Weet er nog helemaal niks van, dus dat gaat weer een geweldig avontuur worden. De eerste stappen zijn al gemaakt in 2009, is nu gewoon een kwestie van doorpakken. Nothing is impossible weten jullie nog?

Graag nog meer mooie gesprekken met nieuwe en oude vrienden. Meer geld geven aan zwervers, meer mensen helpen met het voor elkaar krijgen van hun eigen dromen. Meer mooie plekken bezoeken vol inspiratie en nieuwe ideeën.

Zodat ik in 2011 nóg meer wil.

Patz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten