zaterdag 1 januari 2011

Hooggeëerd publiek!

Dames en heren, jongens en meisjes! Mag ik jullie allereerst een wonderbaarlijk, opmerkelijk, magistraal en avontuurlijk 2011 wensen?

We zijn een jaar verder. Voor het Circus gaat het jaargang 4 worden. Vorig jaar was het al geweldig, dit jaar gaat het nog geweldiger worden!

Allereerst onze nieuwe voorstellingen; Niet alleen zitten er weer nieuwe avonturen van onze stoerste fashionista van de wereld; A.K.A. Kick Fearless aan te komen. Gaat Kick in seizoen 2 haar doodgewaande ouders vinden?

Ook goed nieuws voor onze 'Hoe jij ontdekte...' fans; Na 'Hoe jij de Wonderbaarlijke Avontureneilanden ontdekte' en 'Hoe jij de Magistrale Avonturenplaneten ontdekte' keren we terug naar de Avontureneilanden; er zijn namelijk 5 nieuwe avontureneilanden ontdekt. Dit keer een luisterboek (met zeekaart en windkaartjes) voorgelezen door niemand minder dan mijn persoonlijke held Aart Staartjes.

En wat dacht je van Het Ministerie van Zeer Geheime Zaken? Ook in 2011 lost het Ministerie weer mysterieuze zaken op. Niet alleen een nieuw meedenkboek en een nieuwe speurpuzzel (een zaak die je helemaal zelf moet oplossen), we gaan dit jaar nog veel groter nieuws bekendmaken over het Ministerie van Zeer Geheime Zaken. Nu nog even 'Zeer Geheim', in de loop van het jaar komen we daar zeker op terug!

Er zit ook weer een totaal nieuwe held in het circusprogramma. Ik kan daar ook nog even niets over zeggen, wel dat het avontuurlijk en prachtig gaat worden. Ook hier kom ik in de loop van het jaar op terug.

Al met al gaat het -om Gregor Groentestein maar even te quoten- een Buitengewoon Opmerkelijk Circusjaar worden.

Dan over ondergetekende. Wat ga ik allemaal doen in 2011? Allereerst hoop ik weer van harte op veel mooie, inspirerende gesprekken en ontmoetingen. Met oude en nieuwe vrienden. Ik wil nog veel meer leuke dingen gaan doen, en nog meer minder leuke dingen aan mensen overlaten die dat weer heel leuk vinden. Ik hecht namelijk enorm veel waarde aan 'leuk' en 'prettig'. Ook in 2011. Af en toe zal ik wat meer mijn zakelijk pet op moeten gaan zetten. Maar alleen als het echt nodig is. En ik ga nog meer genieten van mijn eigen familie.

Natuurlijk staan er zeker wat meer verhalen*safari's op het programma (op leuke plekken en met leuke mensen op zoek gaan naar verhalen). En, ik ga mijn schaarse Groep van Echte Vrienden eens wat vaker bij elkaar proberen te krijgen (dus jongens en meisjes, let op uw mail- en brievenbus). Dan het belangrijkste; eigenlijk hoop ik vooral dat ik dit jaar veel mensen mag inspireren. Weer kan laten zien dat werkelijk alles mogelijk is. Dat dromen er zijn om waargemaakt te worden. En dat het allemaal een stuk minder ingewikkeld is als je zou denken.

Tot slot nog even een traditionele circuswens aan iedereen. Het beroemde Circus Barnum & Bailey eindigde al zijn voorstellingen met deze wens en een hele rij circussen leende deze spreuk. Zo ook CircusPatz. Voor jullie allemaal;

May All Your Days be Circus Days!

Ook in 2011.

Met Buitengewoon Vriendelijke Groet,


Patz.

PS. 2010 kwam tot stand met de hulp van een heleboel mensen. Niet alleen werkten er een hele rits mensen aan de circusproducten, ook hebben een hele rij van mensen mij geïnspireerd om van het afgelopen jaar een mooi jaar te maken; Laten we eens beginnen met het Circusvolk te bedanken voor een prachtig circusjaar; Mariette, Krista , Denise v L. en Denise H, Hans, De Bange Teddyberen, Daniella, Michiel, Niels en Hanne . Dan de vrienden en vriendinnen van A.W.Bruna Uitgevers (inmiddels ook wel een beetje Circusvolk ;-); Joop, Joost, Nienke, Timo , Saskia , Esther, Nina en Sanne, Hans en Bart, Gwenna en Laetitia. De Amis de CircusPatz (vrienden van het Circus) die me tot het bot hebben weten te inspireren; mijn grote vrienden Eric en Ferd. En tot slot alle andere mensen waar ik afgelopen jaar prachtige gesprekken heb mogen voeren en mijn belangrijkste raadgevers en inspiratoren; Mijn vrouw Nathalie en mijn grote zoons Julius en Lucas.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten