woensdag 4 januari 2012

Vers jaar!


Allereerst natuurlijk voor iedereen een geweldig 2012. Dat er maar veel dromen waar mogen worden.

Dan; wat staat er op de to-do lijst voor 2012. Veel. Laten we beginnen met de nieuwe verhalen; er zijn drie nieuwe verhalen in productie waarvan er hopelijk 2 dit jaar gaan uitkomen. Het zijn allemaal echte nieuwe verhalen, dus nog spannender dan normaal. Ik wacht nog heel even met de titels, maar het heeft natuurlijk alles te maken met ontdekken en verwondering. Zodra ik meer kan melden dan horen jullie van me.

De afgelopen 3 jaar produceerde we bijna 6 titels per jaar en dit jaar maar twee. Hoe zit dat?

Het antwoord is simpel. We hebben drie jaar lang ons uit de naat verzonnen en we hebben een mooie lijn verhalen op de markt gebracht. Maar we zijn 1 ding vergeten; we hebben ons eigenlijk nog niet goed voorgesteld aan het grote publiek. Dit jaar staat in het kader van het voorstellen.

Heel Nederland moet aan het eind van 2012 van ons gehoord hebben.

Maar er is meer. Er zijn een aantal film/tv trajecten die onze aandacht nodig hebben en natuurlijk hopen we dit jaar grote sprongen te maken onze eigen verhalenwinkel en fantasieschool. Het zou natuurlijk super zijn als we een vaste homebase zouden krijgen in de vorm van de leukste verhalenwinkel van Nederland waar we ook nog eens kids op allerlei manieren leren en stimuleren om hun fantasie te gebruiken en waar jullie natuurlijk ook van harte welkom zouden zijn.

Ook dit jaar gaan we weer met onze CircusPatz Avonturenkraam het land in. Hier zullen niet alleen de verhalen van CircusPatz te bekijken en te koop zijn, ook is het een prima gelegenheid om een praatje met ons te maken. Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte van de data en locaties.

Kortom, we gaan het druk genoeg krijgen. En dat komt goed uit. Want ik heb er in iedere geval enorme zin in!

Patz

PS. Maar voor we aan het nieuwe jaar beginnen nog even de aftiteling van 2011; wie wil ik bedanken voor weer een prachtig Circusjaar; Ingrid Mulder, auteur van het Ministerie van Zeer Geheime Zaken en het Verloren Legioen voor het afleveren van een geweldig nieuw ministerieboek. Hans van der Baan en Marck van Dooren voor het vormgeven daarvan. Dan auteur Krista Izelaar voor het schrijven van het luisterboek over de Onbekende Avontureneilanden, Aart Staartjes voor het prachtige voorlezen en Martijn Groeneveld voor de techniek en wederom Marck voor het vormgeven van het geheel. Mariette Ciggaar voor de ondankbare taak om aflevering 4, 5 en 6 van Kick Fearless te schrijven en Hans voor het vormgeven terwijl we wisten dat het wellicht nog even zou duren voor het zou verschijnen. Nog even geduld Mariette en Hans!

Dan de vrienden van A.W.Bruna Uitgevers voor al hun inzet, geduld en geloof in dat Opmerkelijke Verhalencircus; Mijn redacteur Nienke van Swam, Saskia Hausel voor alle promotie, mijn uitgever Joost van den Ossenblok, bureau redacteur Sanne Huijboom en Boekenbaas Joop Boezeman.

Last but not least mijn thuisfront; Mijn vrouw Nathalie die mijn verhalen maar aan blijft horen en me blijft stimuleren en altijd achter mijn dwaze opmerkelijke plannen staat en mijn jongens Julius en Lucas voor alle inspiratie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten