zaterdag 4 februari 2012

Het Circus-met-Niets en het Jongetje Vol Verhalen

Uit de portfolio van Nina Smit

We zijn begonnen aan de productie van een waanzinnig prentenboek over het oorsprong van onze eigen verhalencircus CircusPatz. Mijn langgekoesterde wens; een kinderboek maken waarin ik vertel waarom ik doe wat ik doe komt hiermee in vervulling.
Aangezien het een prentenboek gaat worden, en ik het verhaal voornamelijk met beelden wil vertellen was de keuze van de illustrator nogal van belang. En de lat lag enorm hoog.
Na een lange zoektocht liep ik Nina Smit tegen het lijf, een jonge maar enorm getalenteerde illustrator met een geweldige stijl en visie en wist gelijk dat ik de juiste had gevonden om deze geweldige reis mee te gaan maken. Thank god dat ze ook graag met mij op reis wilde.

Ik hou jullie hier op de hoogte van alle ontwikkelingen. Werktitel; Het Circus-met-Niets en het Jongetje Vol Verhalen, Illustrator Nina Smit, Verhaal; Patz van der Sloot. Geplande release Nederland/Vlaanderen november 2012).


Patz

PS. De bovenstaande illustratie van Nina is uit haar prachtige portfolio. Neem maar een kijkje op www.nina-smit.nl

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te lezen. Nina maakt inderdaad erg prachtige illustraties. Ik ben erg benieuwd naar het werk dat jullie samen gaan maken.
    Alvast veel succes!
    Met vriendelijke groet,
    Sylvia van Ark

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig om te horen dat het jongetje vol verhalen zijn verhaal kwijt kan samen met een fantastische illustrator. Ik wens jullie samen veel succes, en (een van de) eerste exemplaren zal zeker een ereplaats in mijn boekenkast krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen