vrijdag 3 september 2010

Magnus Opus



Ik sta op het punt te beginnen aan mijn persoonlijke Magnus Opus. Mijn Grote Werk.

Het Circus is up and running. Natuurlijk kan het allemaal nog véél beter, en véél succesvoller (vooral dat ;-), toch loopt het allemaal goed. Heb ik een beetje de truc van het boeken en verhalen produceren door en heb ik 100% het vertrouwen dat onze passie en skills door steeds meer mensen word herkend.

Daarom denk ik dat het moment gekomen is.

Geïnspireerd door een hele rij mensen en gebeurtenissen is bij mij de behoefte gegroeid om eens een keer als mijn visies op papier te gaan zetten. Een bonte combi van dromen en lessen die mij op dit punt hebben gebracht.

Het gaat geen visieboek worden. Dat begrijpen jullie. En geen non-fictie. Die les heb ik al eens geleerd. Op de plank in het verhalenlaboratorium ligt al een tijdje de perfecte drager voor dit verhaal. Want natuurlijk gaat het een verhaal worden. Voor kids van 10-100 jaar. Waarin het gedachtegoed achter CircusPatz naar voren moet komen.

Ik heb er zin in. Om weer eens lekker (met de hulp van andere verhaallaboranten en verhaalacrobaten) achter de typmachine te kruipen en op reis te gaan. Te vertrekken en gewoon eens te kijken waar ik terecht kom.

De titel van het boek is het vertrekpunt; Het Wonderbaarlijke Verhalenlaboratorium CircusPatz.

Ik hou jullie op de hoogte.


Patz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten