dinsdag 6 september 2011

Meer Onmogelijke Dingen

Afgelopen zaterdag stonden we weer met de CircusPatz Avonturenkraam op de Hippe markt in Utrecht. En, het was weer geweldig. Niet omdat we onze hele kraam hebben leegverkocht, meer omdat het weer enorm leuk was om onze spullen te laten zien, onze fans te ontmoeten en nieuwe fans te maken.

Het blijft even wennen; mensen die enorm waarderen wat je doet. En vooral, mensen die je niet kent die enorm waarderen wat je doet. Maar ze zijn er. Die snel naar de kraam lopen om je hand te schudden. Of die gelijk een stapel spulletjes bij je kopen. Die vragen wanneer de volgende Groentestein uitkomt.

Met een vette glimlach op mijn mond vertrok ik die zaterdag weer naar huis. En met een plan in mijn kop.

Die markten; die gaan we zeker vaker doen. Maar ik wil meer.

Ik was al op zoek naar een goede plek voor het verhalen*laboratorium. Maar nu heb ik weer een oud plan van de plank gehaald en denk ik er aan om het te combineren met een ontmoetingsplek in de vorm van een CircusPatz Avonturenwinkel. Niet omdat het ook mijn ambitie is om een winkel te beginnen, wel omdat ik denk dat het Circus een vaste plek nodig heeft om leuke dingen voor onze fans te gaan doen. Een plek waar ik alle CircusPatz spullen bij elkaar kan zetten. Waar we ook niet-cp-spulletjes kunnen verkopen die passen bij onze eigen avonturenverhalen. Een plek die onze fans moet inspireren, maar ook een plek die ons moet inspireren. En wellicht ook de handel kan inspireren meer met onze spullen te gaan doen.

Het is weer een Buitengewoon Opmerkelijk Plan. Net zoals al mijn plannen. Net zo maf en net zo 'onmogelijk'. Maar blijkbaar is dat mijn ding.

Dingen zijn namelijk onmogelijk tot ze mogelijk blijken te zijn...

Ik hou jullie op de hoogte!


Patz





Geen opmerkingen:

Een reactie posten