dinsdag 16 juli 2013

Het enige dat je nodig hebt om water aan een boom te nieten is een plastic zakje



Kijk. Dit kwam ik gisteren tegen. Iemand had als bewijs dat het onzin is dat 'alles mogelijk is' dit plaatje op zijn facebookpagina gezet.
Natuurlijk kwamen er direct een hele rij medestanders bij.
'hahahaha, zie je wel dat het onzin is dat alles kan!'.

Tot er iemand een simpele tegenreactie plaatste. En ik had eigenlijk pas vanochtend door dat dit een essentiële gedachte is.

'Als je het eerst in een zakje doet, is het geen enkel probleem. Wél een beetje creatief denken.' 

Want dat is precies nodig is om dingen mogelijk te maken.

Ik geloof namelijk wel dat alles mogelijk is. Als je maar zelf iets bedenkt om het mogelijk te maken: Het enige dat je nodig hebt om water aan een boom te nieten is een plastic zakje.

Ik denk dat ik er maar een tegel van ga maken en het ga ophangen.

Patz




5 opmerkingen: