donderdag 5 mei 2011

So close.

Het is raar om plots op een plek in je leven te zitten en te beseffen dat je wel erg dicht bij het materialiseren van een groot aantal van je dromen zit. Soms heb ik het gevoel gehad dat het allemaal niet snel genoeg ging, nu realiseer ik me dat het juist enorm snel is gegaan. Ik ben er nog niet, maar het is zo dicht bij dat ik het bijna aanraken kan.

En da's best een raar gevoel.

Er zijn de afgelopen 4 jaar al een groot aantal dromen werkelijkheid geworden. Ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat ik bij een uitgever te horen kreeg dat ik er niet vanuit moest gaan dat ik ooit met verhalen mijn geld zou kunnen verdienen. Dat was nogal een uitspraak aangezien ik net mijn hele carrière door de wc had gespoeld om met verhalen mijn geld te gaan verdienen.

Inmiddels zijn we dat station redelijk geruisloos gepasseerd. De uitgever bleek het gelukkig mis te hebben.

Gelukkig weet ik dat er achter iedere droom die uitkomt er weer een andere nieuwe droom verschijnt. Want wat moeten we hemelsnaam als al onze dromen zijn uitgekomen?


Patz




Geen opmerkingen:

Een reactie posten