donderdag 4 juni 2009

Daar doe ik het nu voor....

Beetje drukke paar dagen achter de kiezen. Van die dagen dat je je to do lijstje maar niet leeg krijgt. Eentje weg, en gelijk er weer eentje bij. Nou ja. Je kent het vast wel.
En dan krijg je zo'n mailtje binnen. En dan maakt het helemaal niet uit dat het wat druk is...


Geachte heer/mevrouw,
Van de serie mvzgz, vond ik het mistery over het spiegelpalijs erg leuk om op te lossen en ik vroeg me af of er nog een deel komt (waar je zelf in kan oplossen), misschien een soort uitbreidings set waar nieuw materiaal voor een nieuwe zaak in zit, maar geen handboek enz. zoadat je eerst het eerste mistery moet hebben. ik zou het erg leuk vinden als er nog zo iets komt, ik weet dat er binnekort ook een boek uitkomt, maar ik vind het juist zo leuk om het zelf zo op te moeten lossen.
Met vriendlijke groet,
Max


Geen opmerkingen:

Een reactie posten